jueves, 20 de septiembre de 2018

informació sobre mi


                                               Mei Ling Baez Vanrell


    


Em dic Mei Ling Baez Vanrell,tinc 15 anys,vaig néixer en mallorca el 21 d'octubre de 2002,  peró e pasat bastant de temps en canaris,visc en campos amb el meu pare la meva mare y la meva germana petita.

El que mes m'agrada es dibuixar,jugar a videojocs,el meu gust musical es el pop corea[Kpop]en general m'agrada la cultura asiàtica,m'agrada les películes de terror y gore,tambe m'agrada el anime y els moixos,tambe m'agrada els doramas coreans,y tambe m'agrada el grups de KPOP.

El meu dorama favorit es aquest:

                 La poderosa mujer:don Bong Song 


Els meus grupos favorits de kpop son:

                                                                         BTS


   
           El meu integrant favorit :
                             Kim Taehyung



      

                                                                     Stray Kids 


El meu integrant favorit:
                          Lee Felix 

El meu desitg despres de acabar el institut es estudiar animació 3D o maquillatge de efectes especials en corea del sur o en Los Angeles ya que el meu objectiu es anar a viure a corea o a Los Angeles o tambe anar als estudios Disney.

No hay comentarios:

Publicar un comentario