martes, 5 de marzo de 2019

seguim amb la feina.............

Seguim amb la feina...


                         

             SEGUIMENT DE LA FEINA "LA DONA A LA FINESTRA" DE DALÍ.

         1. Una vegada has creat el personatge, el coneixes a la perfecció i te l'has fet teu. Una vegada has escrit la història de la seva vida i el que fa en el moment de guaitar per la finestra... Ara te toca escriure els seus pensaments mentre mira per la finestra, per exemple: -Quines ganes de veure'l arribar, estic trista perquè em sent sola, etc... Deu línies, com a mínim, i tot el primera persona del singular.
Historia

Cuando estoy aqui mirando por la ventana siempre estoy pensando en tu llegada en lo mucho que te extra;o cuando estoy aqui sola siempre pienso en ti cuando acabo de trabajar estoy aqui aburrida esperandote siempre esperandote espero que vuelvas pronto ya que estoy aqui sola aburrida pensando en estar sola a tu lado .
vuelve ya que te echo de menos amor mio ....almenos dejame disfrutarte mientras tu mujer no esta aqui ......tengo miedo de que tu mujer encuentre nuestro amor secreto y nos llegue a separar para siempre....

No hay comentarios:

Publicar un comentario