martes, 5 de marzo de 2019

final feina

Final feina





     

                      
               1. Torna a penjar la imatge del quadre La dona a la finestra de Dalí al teu blog i també la història que vares escriure. 
  2. Activitat final: Amb totes les eines que t'he donat ara arriba l'hora que, a partir de la història que tu mateix/a has creat, escriguis un poema. Ha de tenir quatre estrofes de tres o quatre versos cada una, com a mínim. Anima't, i  li podrem mostrar a na Carolina, estarà contenta. Pensa que ja tens la protagonista del poema i l'argument, ja és molt.

                     Procura emprar les següents figures retòriques: Personificació, metàfora, comparació... i empra un llenguatge més bell...

                                                                       AL FIN SOLS.......

Estic aqui esperandote....aqui amandote 
apoyada en la ventana mirando el mar pensando en ti 
al final sonriendo al acabar de trabajar

pensando en ti cada hora,cada minuto...cada segundo
 estoy pensando en ti 
mi amor por ti es incluso mas grande que la longitud del mar

aqui esperandote ....mientras en otro lugar tienes a tu mujer mirandote llena de amor
como dijiste en tu carta en la ventana estoy aqui esperandote
para al fin decir junto a ti al fin solos...


                                       A LA FI SOLS



T-estic aqui esperant,

t'estic aquí estimant.

Som a la finestra, mirant el mar
i pensant en tu
(cada hora, cada minut, cada segon...)

El meu amor per tu és més gran
que tota la longitud de la mar.


                                    
                                  T-estic aqui esperant,
t'estic aquí estimant.

Sé que tens la teva dona al costat,
plena d'amor.
Tot i així, aquí estic,
a la finestra, per poder estar amb tu.


                             
                              T-estic aqui esperant,
t'estic aquí estimant.




pensant en tu cada hora, cada minut ... cada segon  estic pensant en tu al acabar de treballar... el meu amor per tu és fins i tot més gran que la longitud de la mar aqui esperandote .... mentre en un altre lloc tens a la teva dona mirant-te plena d'amor com vas dir a la teva carta a la finestra estic aqui esperandote per a la fi dir al teu costat per fi sols ...



No hay comentarios:

Publicar un comentario